poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Wymianka zakładkowa - Część IV

Kolejny etap wymianki przed nami, ale zanim przejdę do szczegółów
to jak zawsze najpierw pokażę jakie zakładki powstały na poprzednią.

Tematem zakładek miał być Kryminał lub Sensacja.
Wydawałoby się, że ciężki temat, niby miałyście z nim trudności,
a w rezultacie powstały świetne zakładki sami zobaczcie :)

Ruda do Lucy z mazur

Lucy z mazur do Agaty Fleszar

Agata Fleszar do Elżbiety K

Elżbieta K do Ewy Gil

Ewa Gil do Czarnej damy

Czarna dama do Eluni J

Elunia J do Jadwigi Kluczyńskiej

Jadwiga Kluczyńska do Kijankowo

Kijankowo do Hubki38

Hubka38 do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Sarenki

Sarenka do Karteluszki Reni

Karteluszki Reni do Misiek77 
Misiek77 do Ana-lungs

Ana-lungs do Rudej


Prawda, że jest co podziwiać? Są fantastyczne
A niektóre nawet takie wprost ociekające krwią... ekstra :)

******************************

No to teraz  zapraszam na etap czwarty



Tym razem nie macie narzuconego żadnego tematu zakładki.

Zrobicie taką, jaką tylko chcecie, wybór należy do Was.

Technika wykonania - DOWOLNA! 
Ale w tym miesiącu znów do zakładki dokładamy prezent. A jaki? 
Zakładki już mamy i książkę do poczytania już mamy.
Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze do poczytania lubię sobie wygodnie usiąść
z książką w jednej dłoni i z kubkiem gorącej herbaty lub kakao w drugiej dłoni.
A Wy też tak macie? jeżeli nie to może Was do tego zachęcę?
Fajny sposób na spędzenie czasu przy książce, szczególnie w jesienne czy zimowe wieczory.

Tak więc tym razem prezentem który będziemy wysyłać wraz zzakładką
niech będzie coś ciepłego do wypicia. Czy to będzie herbata, czy kawa
czy może gorąca czekolada lub kakao instatnt? Wybór należy do Was.
Umówmy się proszę, żeby koszt prezentu nie przekroczył 10zł
I żeby też był w miarę konkretny a nie tylko jedna saszetka herbatki owocowej.
Albo całe opakowanie, albo np mieszanka kilka saszetek herbaty i kawy...


Osoby chętne, proszę o zapisywanie się pod tym postem.
Osoby nowe, proszę o podanie mi swojego adresu do wysyłki
Wysyłka tylko na terenie Polski.
1 maja wylosuję kto komu wysyła zakładkę i wyślę Wam adresy..
Wysyłamy zakładkę plus coś do picia, nic więcej! Jedynie prośba, żeby zawsze
dołożyć jakiś mały karnecik czy kartkę z podpisem od kogo ona jest :)
Zdjęcia zakładek wyślijcie mi najpóźniej do 24 maja
A same zakładki wysyłacie najpóźniej do końca miesiąca.  
Więcej na temat tej wymianki możecie poczytać tutaj.

Zapraszam do zabawy!
Jeszcze jedno. Zakładki z poprzedniej wymianki można wysyłać
do końca tego miesiąca więc spokojnie na nie czekajcie.
Jak nie dojdą dajmy na to do 10 maja to wtedy dajcie mi znać.
Jeżeli natomiast ktoś nie dostał jeszcze zakładki z poprzednich
wymianek, to proszę dać mi o tym znać od razu!


Lista osób biorących udział w wymiance:

31 komentarzy:

  1. Rewelacyjne te zakładki,jedna fajniejsza od drugiej,dziewczyny dały prawdziwy popis inwencji,a do następnej też się zgłaszam,zdążę wrócić,żeby swoją wysłać

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zapisuję :)
    A zakładki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne wszystkie zakladeczki i juz sie pisze na nastepny etap. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki świetne, najbardziej podoba mi się ta zrobiona przez Rudą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki są świetne i nie będę typować żadnej po prostu zapisuję się na następną wymiankę. Lidziu świetna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo, dobra, wciągnęłam się! Biorę udział w kolejnym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładki świetne.
    Piszę się na kolejną odsłonę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja....lubię herbatki i kawki

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te zakładeczki, widzę, że jest krwiście! Mnie osobiście rozłożył zezulec ��
    bardzo proszę dopisać mnie do kolejnego etapu, a co!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładki zabójcze! ;) Dziś wchodzę na Twojego bloga, Lidziu, podczytuję i oglądam zakładki, a w momencie, kiedy natrafiam na zakładkę do mnie, listonosz mi ją dostarcza (właśnie teraz)- to się nazywa wyczucie czasu! :))) Na kolejną wymianę oczywiście się piszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakładki, oczywiście pisze się na następną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, ja się zapisuję. To będzie pierwsza zabawa, w jakiej biorę udział, więc mam nadzieję, że nic nie pokręcę. Nawet mi się udało zamieścić banerek na stronce:):):) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuje się i uwielbiam cos popijać przy czytaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakładki każda inna, niezłą fantazją się dziewczyny wykazały. Ostatnio przegapiłam ale teraz z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio staram się często zaglądać do Ciebie i co? Znów jeden etap przegapiłam ;)
    Ale na ten się zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczności Dziewczyny zrobiłyście !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zakładki, wielka różnorodność:) miło pooglądać taką galerię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zakładek nigdy za mało, więc zapisuję się na kolejny etap ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Córcia! Widzę że znowu chętnych jest ładna sumka. buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem pomysłowości - szczególnie zwróciłam uwagę na te ociekające krwią. Fantastyczne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też bardzo chętnie wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne!! Super, że wymyślasz takie zabawy, a później w jednym miejscu można zobaczyć tyle wspaniałości! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie się przyłączę jeśli jeszcze mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu, już po terminie, mój wpis o godzinie 00,22. Mamy maj, ale może ja się jeszcze zmieszczę? Jakoś mam ochotę na tę zabawę:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    ps. Jeżeli nie to też dobrze:) Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne zakładeczki. I jaka różnorodność.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)