środa, 4 stycznia 2017

Kwiatowa wymianka kartkowa - Słoneczniki

Jakoś mi się daty poplątały. Nie wiem dlaczego, ale w głowie miałam
że 1 styczeń jest w poniedziałek i wszystko mi się "rozjechało".
W każdym razie już to naprawiam i zapraszam do kolejnej wymianki kartkowej.
To jest już trzecia edycja tej zabawy i wierzę, że nadal będziecie chętne,
żeby stworzyć swoje super karteczki a potem się nimi wymienić :)

Spisałam wszystkie Wasze propozycje co do tematu wymianki,
zrobiłam szybkie losowanie i wyszło, że w tym roku będzie to:



 REGULAMIN WYMIANKI:

* Nowy temat pojawi się zawsze 3 każdego miesiąca
(Ewentualnie 4, jeżeli akurat nałoży się z foto konkursem)
* Zapisy trwają do 7 każdego miesiąca 
* Zdjęcia kartek wysyłacie mi do końca miesiąca
* Kartki również mają zostać wysłane do końca miesiąca.
* Wysyłamy tylko na terenie Polski!
* Osoby biorące udział w którejś z moich zabaw po raz pierwszy
proszę o wysłanie mi swojego adresu na mail lidia23@poczta.onet.pl

W tym roku nie będzie żadnego głosowania na kartki.
Ale pewnie jak zawsze na koniec roku znajdę sobie powód,
żeby co nie które z Was w jakiś sposób nagrodzić :)

No to przechodzimy do wymianki.
Są teraz takie brzydkie, pochmurne i ciemne zimowe dni.
Rozjaśnijmy je więc sobie trochę Słonecznikami



Lista osób chętnych do wymianki:

  1. Czarna dama
  2. Krysia
  3. Natalia F
  4. Anna T
  5. Agulek
  6. Etoile
  7. Świat według Basi
  8. Annette
  9. Madzia
  10. Małgosia X
  11. Małgorzata Burczyk
  12. Ewa Gil
  13. Agata Fleszar
  14. Renia
  15. Alina
  16. Mafalda & Mouse
  17. Ewa Kwiatkowska 
  18. Micia Marzena Przybyła
  19. Bogusława Matusiak 
  20. Ana 
  21. M Strach 
  22. Micia Marzena Przybyła

33 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jakie słoneczniki powstaną :) Buziaki Lidziu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajn temat! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia! Zaryzykuje i zapisuje się :-) Buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale będę miała do oglądania <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słoneczniki, to mnie nie może zabraknąć:) To jedne z moich ulubionych kwiatów:) Zapisuję się oczywiście:)
    Czyli jak rozumiem, teraz nie ma konkretnej daty wysyłki? Do końca miesiąca po prostu wysłać? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Natalko, kartki należy wysłać do końca miesiąca :)

      Usuń
  6. No jakoś bez zabawy byłoby nudno - haha :) Oczywiście, zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia dziewczyny , ja nadal będą Wam dzielnie kibicować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A co tam - ja też z przyjemnością się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja to tak pierwszy raz - i przepraszam za głupie pytanie ale rozumiem, że dowiem się do kogo mam wysłać swoją karteczkę:)?

      Usuń
    2. Oczywiście że tak, adresy roześlę Wam 8 stycznia :)

      Usuń
  9. Jestem na posterunku, mi tez sie pomylily daty i myslalam ze dzis dodam podsumowanie dnia ziemniaka ☺ a dzis 4, nie 3😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością będę podziwiać Wasze karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może od lutego, Lidziu, dołączę, bowiem styczeń mam napięty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm... A co mi tam... Zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. poczekam na inne kwiaty:))
    słoneczniki to moje łzy:))

    OdpowiedzUsuń
  14. To może ja się przyłączę do zabawy:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja! Ja! Ja się bawię!
    Buziaczki, Liduś i uściski słoneczne jak słonecznik:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu, zapisuję się! Kwiatki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu ja oczywiscie sie pisze , uwielbiam kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chętna na stworzenie kwiatowej karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na razie kibicuję, choć do 7..kurcze..może jeszcze znajdę coś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dołączam do zabawy i już się ciesze na kartki jakie przez cały rok będą do mnie przychodzić od was dziewczyny
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczki z kwiatami to ja lubię, więc zabawię się z Wami. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się zapisuję :) mam nadzieję, że w tym roku uda mi się więcej razy niż w zeszłym wziąć udział w zabawie :) Pozdrowienia i buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu za oknem mróz i śnieg ❄,a Ty taki słoneczny kwiatek nie mogę go sobie odpuścić i zapisuję się 😊 ❄ 😊 ❄ 😊 ❄ 😊 ❄ 😊 ❄ 😊 ❄ 😊 ❄ 😊 ❄ 😊 ❄ 😊 ❄ 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu ostatni dzień zapisów, mam nadzieję, że zdążyłam no i że w końcu uda mi się bawić z Tobą kwiatami :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. ojoj mało brakowało i bym się spóźniła. Lideczko kochana też piszę się na słoneczną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tym razem będę kibicować:) Ale jestem zainteresowana zabawą zgadywanką:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lidziu - czy nie ma szansy, by dołączyć do zabawy w tym miesiącu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)